این وبلاگ به wordpress.com منتقل شده است.

آدرس جدید

alibroujerdi.wordpress.com

تهیه سیاهه‌ای از فایل‌های داخل یک پوشه با getFolder

تگها : ،
{ ارسال شده در توسط علی بروجردی }
من تمامی پروژه‌های تحقیقاتی و مقالاتم را در یک پوشه بر روی کامپیوترم ذخیره کردم. همیشه می‌خواستم یک سیاهه (فهرست) از این پروژه‌ها تهیه کنم اما هربار که خواستم این کار رو انجام بدم احساس کردم که خیلی زمان‌بر هست و ازش منصرف شدم اما الآن با یک ابزار آشنا شدم این کار رو به آسونی و در کمتر از چند ثانیه برام انجام می‌ده.



getFolder یک ابزار کم حجم و ساده است که برای تهیه سیاهه فایل‌های موجود در هر پوشه می‌تونید ازش استفاده کنید. تنها کاری که لازمه انجام بدید اینکه که پوشه مورد نظر خودتون رو مشخص کنید. البته قابلیت محدود کردن سیاهه بر اساس یک کلید واژه یا قالب فایل هم وجود داره و می‌تونید سیاهه تهیه شده رو در قالب‌های txt, html, csv, xml ذخیره کنید.

دریافت getFolder


Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other ::

هیچ بازخوردی "تهیه سیاهه‌ای از فایل‌های داخل یک پوشه با getFolder"

ارسال یک نظر