این وبلاگ به wordpress.com منتقل شده است.

آدرس جدید

alibroujerdi.wordpress.com

دردل کیسه های شن شهرداری

تگها : ، ،
{ ارسال شده در توسط علی بروجردی }

50 هزار تن شن مخصوص در 13 سایت برف روبی شمال تهران دپو شد
با تشکیل ستاد برف روبی در شهرداری منطقه یک 50 هزار تن شن مخصوص در 13 سایت برف روبی شمال تهران دپو و آماده عملیات شد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس محمد هادی امرالهی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر مکان یابی و راه اندازی 13 سایت ماشین آلات و استقرار نیروی انسانی و دپوی شن مخصوص در نواحی ده گانه منطقه و بزرگراه ها تعیین و سایت مرکزی نیز در بزرگراه امام علی (ع) - گلچین احداث و تجهیز شده است .
وی افزود: ستاد برف روبی در منطقه با استفاده از 271 دستگاه ماشین آلات برف روبی با برآورد هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال و 1 هزار و 440 نیروی انسانی تا پایان فصل زمستان آماده خدمات رسانی به شهروندان است.
مهندس امرالهی در خصوص نصب مخازن زرد رنگ دپوی شن مخصوص گفت: 465 نقطه در معابر اصلی ، بزرگراهی و نقاط پر ترافیک و حساس منطقه شناسایی شده که مخازن زرد رنگ در آنها جانمایی می شود تا به هنگام لزوم شن پاشی سریع امکان پذیر گردد.
رییس ستاد برف روبی منطقه خاطر نشان کرد: کیسه های شن مخصوص نیز به تعداد 400 هزار کیسه با آرم شهرداری در سایت مرکزی در حال بسته بندی است که تا کنون 12 هزار کیسه آن تهیه شده است .
روابط عمومي شهرداري تهران


امروز که داشتم می رفتم سر کار این کیسه های شن رو دیدم که تو کوچه پس کوچه ها هم گذاشته بودن . شهرداری هم که اعلام کرده کیسه های قرمز برای مردمه ، یعنی هر کسی می خواد می تونه از این کیسه ها برداره ببره استفاده کنه . اما وای از دست این مردم بی فرهنگ ، دیدم یه آقایی در سمند رو باز کرده داره ده دوازده تا از این کیسه ها رو می چپونه تو ماشین . آخه آقای محترم این کیسه ها برای استفاده همه اینجا گذاشته شده نه فقط برای شما . تازه هزینه استهلاک ماشین و بالا رفتن مصرف سوخت رو هم باید در نظر بگیرید . نکنید این کارارو بابا زشته .
از چند روز دیگه احتمالاً شاهد خرید و فروش این کیسه ها هم خواهیم بود . خدا به خیر کنه .

Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other ::

هیچ بازخوردی "دردل کیسه های شن شهرداری"

ارسال یک نظر